Over deze accommodatie:
Grecotel Pallas Athena ****
Algemene beschrijving:
Het stadshotel Grecotel Pallas Athena is gelegen op ca. 200 m van Athens Center. Een supermarkt en andere winkels zijn na ca. 100 m bereikbaar. In de omgeving bereikt u verschillene bars en restaurants (200 m) en een disco (200 m). De volgende bezienswaardigheden zijn bereikbaar vanaf het hotel: Monastiraki (ca. 1 km), Lycabettus (ca. 2 km), Plaka (ca. 2 km), National Archeologiacl Museum (ca. 1 km) en Acropolis (ca. 2 km). Een autoverhuur service evenals een bushalte (ca. 200 m) zorgen voor mobiliteit op vakantie. Een metrostation is circa 200 m verwijderd. De luchthaven (ATH) is ongeveer 40 km van het hotel vandaan.
Faciliteiten:
Dit in 2014 gerenoveerde 5-sterren art hotel beschikt over in totaal 63 kamers. Daarnaast beschikt het hotel over een receptie (24 uur geopend/check in vanaf 14:00 uur, uitchecken tot 12:00 uur), een lobby, een lift, airconditioning evenals een parkeerplaats (tegen betaling). Het gastronomisch gedeelte omvat een restaurant. Aan de bar van het hotel kunt u een dag vol belevenissen afsluiten. De hotelgasten kunnen gratis gebruik maken van Wifi. Daarnaast beschikt de accommodatie over een conferentieruimte met 20 plaatsen en internettoegang. Schoonmaak en conciërgeservice inclusief. Kamerservice, wasser-/strijkservice en medische service tegen betaling.
Sport/Activiteiten:
Sport- en entertainment aanbiedingen: fitness. Een golfbaan bevindt zich op 14 km van het hotel. Wellness: haman eventueel tegen betaling. Kinderopvang: babysit service (tegen betaling).
Aanvullende informatie:
Voor bepaalde faciliteiten, voorzieningen of activiteiten kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Sommige diensten zijn afhankelijk van de plaatselijke klimatologische omstandigheden en van het seizoen. Het hotelpersoneel spreekt Italiaans, Duits, Grieks, Frans en Engels. Geaccepteerde betalingsmiddelen: Diners Club, Euro/MasterCard, Visa en American Express. Some services and facilities might be closed or offered with restrictions due to COVID19 Prevention measurement. Changes can be applied without previous notice.
Hygiëne Algemeen
- Desinfectiedispenser
- Verscherpte reinigingsmaatregelen
- Gezondheidscontroles bij het personeel
- Hygiënetraining voor personeel
- Aanvullende hygiënemaatregelen in de horeca
- Aanvullende veiligheidsmaatregelen in de horeca
- Instructies over handhygiëne voor het personeel
- Beschermingsmiddelen voor personeel
- Tijd tussen kamerreserveringen
- Gebruik van algemeen verkrijgbare desinfectiemiddelen
Verzorging
- Digitale menukaart (mobiele telefoon)
- Wegwerpmenukaarten
- Reservering vooraf vereist: Kinderopvang, Conferentieruimte
- Toewijzing van zitplaatsen: Eetzaal
Kamers
- Housekeeping alleen op verzoek
- Gratis roomservice
- Contactloze roomservice (Per uur, Tegen betaling, Op aanvraag)
- Intensievere schoonmaak van de kamer
- Geen frequent aangeraakte voorzieningen
Service
- Contactloze check-in/check-out
- Mondkapjes voor gasten (Gratis, Op aanvraag)
- Contactloos betalen
- Medisch teleconsult (Tegen betaling, Op aanvraag, Engels)
- Desinfectie van kunststof sleutelkaarten
- Geen frequent aangeraakte voorzieningen in openbare ruimtes
- Beschermingsmiddelen voor gasten
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
De informatie over deze reis kan afwijken per vertrekdatum. Exacte informatie over verzorging, kamers, transfers e.d. krijg je na het controleren van de door jou geselecteerde reis.